Thursday, December 30, 2010

Owh Stalker

Hye! Mungkin awak atau awak yang tengah baca post saya ni merupakan follower blog saya yang setia atau pembaca yang setia. Thnx ;) Dan mungkin juga yang baca post ni seorang blogger yang sedang buat blog walking. Thnx juga :) Atau mungkin juga yang sedang baca ni seorang STALKER. Okay tak perlu untuk kata thnx tapi, sila BACK OFF!

Hey hey. Kau takda keje laen ke selain dari nak stalk org. Untuk apakah? Memang hobi? Owh annoyed nye. Ada pulak tu stalker yang dekat facebook, mula mula add, lepas tu delete. Apakah? Memang nak stalk lah kan. Kali ini, terima kasih sebab kau delete diri kau sendiri dari aku yang duk susah susah delete kau. Lepas tu duk sibuk sibuk nak jadi parasit dekat semua wall post aku. Wth? Okay, dah cukuplah kutuk orang dengan 2 perenggan ni. HAHA

Hoi stalker masih lagi membaca? Jangan risau, saya akan private blog saya jika perlu dan awak tak boleyh stalk lagi. Nah nah! Sapa makan cili dia terasa pedasnya! HAHA.

No comments: