Thursday, December 23, 2010

Handal Membebel

Okay tak kesah la awak nak kata apa kan. Tapi tapi tapi saya geram tau dengan awak. Dah tau kelas pagi kan pukul 8 lagi nak tdo pukul 5. Lepas tu suruh saya kejut pukul 7. Memanglah awak liat nak bangun kan kan kan. Grrrrr! Geramnya.

Dalam kes pagi tadi, saya kejut awak pukul 7 pagi then awak suruh saya kejut balek pukul 7.30 tapi tapi tapi awak tdooooooooooooooooooooooo balek sampai tak dengar saya call. Dari pukul 7.30 sampai pukul 8 tau saya call awak. Sampai batery fon saya pun dah low.

End up, awak tak pegi kelas kan pagi tadi. Saya call awak pukul 12 baru awak bangun. Haaaa susahnya nak kejut. Siram pakai air satu baldi kang! Nak? Nak?

Akibat dia awak dapat mimpi yang saya bebel dekat awak sebab susah nak bangun sebab tdo lambat sampai tak pegi kelas. Haaa tulahhh baru awak tau saya handal membebel sampai awak terbawak bawak dalam mimpi. HAHA. Saya rasa sebab awak mimpi tulah awak bangun pukul 12 tu. Kalau tidak mesti awak bangun time nak Maghrib. Kan! Kan!

Kalau awak susah nak bangun tdo lagi saya muncul dalam mimpi awak lagi dan bebel sampai awak terjaga dari tdo. Ha nak tak? Nak tak? Tau pun takot. HAHA

No comments: