Wednesday, June 17, 2009

Melayan Maie

Baru balek jumpe Maie. Padahal siang td da lepak ngn die. Gyle. Kau paleng bosan hape. Merungut xda duit dan bosan cuti. Haha lawak. Da la ari ni cm mangun awal sebab nk g skolah amek sijil SPM. Baru nk amek 2009. Boley? Hahaha. Pas uh yg paleng xley bla.. dgn confident tros masuk engat office padahal sebenarnye 2 bilik guru. Haha da lupe lah! Sila phm 4tahun sudah xg skolah. Tegelak2 ngn Maie. Lps dr uh segera lah drive ke Sentosa amek duit! Haish mcm2!

Ni pn td kul 8 Maie call ajak lepak. Aku br mangun tdo sbenarnye. Mengambil masa berminit juga utk cover muke baru mangun tdo. Haha. Engat nk g uma Diana tp die ade clas mlm. Hahaha. Lepak jela sambil teman Maie "menghalau nyamuk". Hahaha.

Siang td pn lps g skola Maie ajak g Golf Club sbb sane privacy. Hehe. Layan. Terasa nk maen bowling tp xley bla xkn 2owg je. Bosan! Lepak je tepi bowling uh sambil wt muke xbsalah. Lgpn bak kate Maie duit tngah kering kontang.

Lps da cm bosan lepak Golf Club sambil tngok 4owg budak kehulu kehilir hitam legam akibat mandi d swimming pool tengahari bute. Gyle! Da mcm negro! Haha. Ktowg pn lps 2 maseh xsedar diri lagi terus gerak gempur umah Ira ngn Maie. Then mcm ape tah lepak umah die gelak2 sampai ptg. Letey!

Td pn uh yg lepak mlm ni terserempak ngn adek Effa, then dgn xmalunya die menyapa ktowg pas uh mengundang ktowg dtg kawen kakak die bln 12 ni;

Adek Effa : "Wey dtgla umah bln 12 kakak aku kawen."
Aku : "Tipu ah. Die xckp ape2 pn. Kau jgn pandai2. Ke kau yg nk kawen?"
Adek Effa : "Xla. Die da tunang la."
Aku : "Yela 2 mls aku caye kau. T tnye Effa sniri."


Hahaha. Adek die uh munguk ckit. Eyh gyle ke da nk kawen da kwn aku! Hahaha! Sambil lepak uh Diana plak lalu. Owh perli aku xkerja. Keco! Tau la kau cekgu! Ayuh pulang pompuan xelok duk luar mlm2. Hehehe. Leteylah melayan Maie seharian!

p/s : Bakal bepakat ngn Ira paksa Maie kua Rabu dpn! Kekejaman!

2 comments:

Ainee Cumi said...

maie tu sape babe?

Zahidah Zainal said...

nimi
kwn i time f4 f5 same clas
hee