Wednesday, January 19, 2011

Futsal


Haaaa. Memanglah muka tu macam kena paksa amek gambar kan. Tak pun kena paksa pegi futsal. HAHA. Taklahhh. Tu muka tak ready lagi. Haa pun boleyh. Awak je yang gagah senyum sampai nak ke telinga! HAHA. Ini tadi masa teman Encik Boyfriend pegi futsal :) Hey hey naseb baek awak tak jatuh masa maen futsal tadi. Kalau tak, saya orang pertama yg gelak. Nahhh!

2 comments:

Aimanness said...

gedik. kau dng encik bf pun gedik.

Ainee Cumi said...

Comel je u ni tau..

Btw babe, please click like at one of the contest I've join at my new entry..Dreamm Wedding I khas untuk contest CST & Lydna Rahim..Our lucky number is 137 & 138 Supoort tau..TQ darling..=))