Friday, November 26, 2010

Chopstick

Chopstick. Meh beli meh beli. Dekat KLCC pun ada jual. Dekat sebelah Romp tuuu. Dekat kedai Chamelon. Ada harga RM2 ada harga RM50. Whoaaa! Lepas ni nak makan megi pun senang lah. Kene plak beli yang RM50 tu. Mesti kenyang. HAHA. Eyh kejap kejap. Tu chopstick untuk makan. Yang dibincangkan ni chopstick laen. Chopstick untuk cucuk sanggul 2. HAHA

p/s : sebab awak suka tengok saya ikat sanggul pakai chopstick, jadi saya beli 1 lah :)

4 comments:

r.k said...

teppanyaki KLCC free je beby .tak payah beli pun . keh keh keh

Baybee Laydee said...

sushi king pun ada!
haha ;)

ShuhadaWahab said...

owh ni ke mksud awk tuh..hehehe
nnt amik pic cucuk cmne k..nk tgk..hehe

Baybee Laydee said...

hehe :)