Sunday, April 5, 2009

K P T M | Final Day
















































































Hari ni, 6 April 2009, genap sudah 1bln aku abes praktikal. Jenuh ah duk umah. Letey da layan tdo, mkn, tngok tv. Aku kini menjadi penganggur yg bejaya. Hahaha.

Gamba2 kt ats mengungkap seribu makna dan memori. Ceh poyo je ayat. Hahaha. 2 sume gamba aku ngn kwn2 waktu kt Ipoh 2minggu lalu. Ktowg balek Ipoh sebab nk present utk praktikal.
Dah habes study. Horay! Lps ni xtau la nk sambung mana. Fenin da. Aku nk keje la boley? Hahaha klaka. Ekonomi pn gawat. Nk keje amendanye. Owg keje pn kene buang keje. Aku yg xda keje plak nk cari keje. Nyibuk je kn. Hahaha. Jd, mari kte sambung degree secara beramai2. Ayuh! Tgu dan lihat ke mana aku bakal pergi utk meneruskan pelajaran. Hehehe mepek byk dah ni.

Kpd kwn2 seangkatan, aku bakal rindu kowg tahap memuncak weyh! Moga success sume!

p/s : Angah, Baby nk g Penang ah. Tbe2 rindu kt Tong! Hahaha sengal ;)

No comments: