Thursday, February 19, 2009

Lepak Dan Lepak

Semalam entah mcm mana boley lepak ngn Yus, Aiman ngn kawan dowg K. Ape la name simple gyle. Haha. Punce2 ktowg boley lepak adalah dtg dari Uda (kwn Dila). Uda coment Dila kt myspace ajak lepak. Pas2 ktowg yg selaku penyibuk pn ekot la. Haha. Dlm kul 8.30 Uda dtg. Ktowg pn mcm petik je nk g Damansara dh xtau nk g mane. Padahal cm xjao plak Damansara 2 dr Sg Besi ni ha. Mcm sebelum2 ni, ktowg mmg suke sgt utk U-Turn sana, U-Turn cni. Jadi, mlm td pn sesi U-Turn lg lah! Haha. Aku cm rase boley je g Damansara ekot Bangsar tp kenapela Uda bwk ekot jln Gombak. Haha.

Sampai Damansara, call Yus kate ktowg nk g sane. Yus pn kate nanti die lepak ngn ktowg. G cari tempat mkn kt Uptown. Pas2 ape tah merepek sume. Xlame lps 2 Yus pn dtg ngn kwn die K. Ape tah mule2 nampak cm diam je mamat 2 skali je sengal jgk mcm Yus. K kelihatan mcm cubaan utk mengorat Uda. Eh boley ke? Haha =) Bengong.

Lps mkn2 pas2 ktowg g amek Aiman kt office die. Pas2 Yus ajak g Kota Damansara plak. Die kate ade 1 tempat mkn ni best gyle. Air je pun rm5 ok 1. Xnk mahal plak. Tp juice la. Time lepak 2 mmg bukak sesi mengutuk di antara satu sama lain la kn. Yus kalau xstart kutuk owg xsah. Haha. Mintak maaf Yus.

Neway antara sume2 yg meriuhkan keadaan adalah :

1. Aku
2. Adek
3. Dila
4. Uda
5. Kak Meera
6. Yus
7. Aiman
8. K (pendatang baru)

Last2 balek kul1 lebey. Adoi ngntoknye!

p/s : xda gamba. ni mlm gelak bkn mlm posing!

2 comments:

Stagbeetle said...

pergh...ni blog ko.....add aku...tu jer...hahaha

Lala Lawrence said...

yunk...
add i...
http://chilalabadly.blogspot.com/