Tuesday, June 28, 2011

Sama Sahaja

Hye! Hmm kepada follower dan juga silent follower blog ni korg mesti cam rasa menyampah baca blog ni kan sbb asek asek cerita pasal my Bf je xhabes habes. HAHA. Tapi, do I look like I care? Hell NO! Korg xsuka, korg xpayah la baca kan. And kepada yang suka. Maaflah, sbb balek balek topik pasal saya dengan Bf saya. Hmm mungkin sbb dia sorg je Bf yang saya ada. Kalau saya ada banyak Bf, mesti saya cerita pasal Bf Bf saya yang laen jugak kan? Tapi ada satuuuuu je. Hee ;) Dan mungkin yaa! Sbb saya rasa Bf saya antara yang istimewa dalam hidup saya. Sebab tu lah saya xjemu jemu cerita pasal dia je. And gambar dia je dah penuh dalam blog ni selain dari BFF. Dan mungkin juga, Blog merupakan salah satu medium untuk saya mengekspresi rasa sayang saya dekat dia. Owh yaa, siapa kenal saya, orang tu mesti tahu yang saya lebih suka mengekspresi perasaan saya dalam bentuk penulisan dari percakapan atau perbuatan atau yang lain lain walaupun Bahasa Melayu penulisan saya dulu bukan lah gred A dalam UPSR. HAHA. Tapi itulah cara saya, sama seperti kawan saya Nur Wahida. Okay bye! Dan sekali lagi, post kali ni pun pasal Bf saya! HAHA :D

2 comments:

NorHayimah said...

suka baca klau engkau post psl wan@bf ko ..tp klau ko tk post psl wan@bf ko ..,tu kami tk suka sbb mcm ada yg tk kna ...dan bnda tu yg dielakkan ...semoga berbahagia ....

Zahidah Zainal said...

hahah thnx nadia!